Bilgi Teknolojileri Microsoft

FolderSync command on the Exchange ActiveSync session Hatası

Merhaba arkadaşlar bu yazımızda mobil cihazlarda karşılaşılan bir soruna değinmek istiyorum. Exchange hesabınızı telefonuna veya tabletinize kurduğunuzda maillerin telefona veya tablete düşmediğini fark ederseniz hemen https://testconnectivity.microsoft.com/ adresine girerek aşağıdaki resimde gördüğünüz “Exchange ActiveSync” testini gerçekleştirmenizi öneriyorum.

Testin sonucu aşağıdaki gibi bir çıktı veriyorsa problem Active directory üzerindeki yetkilerinizin “Inherit” olmaması durumundan kaynaklanıyor diyebiliriz.

Şimdi çözüme geçelim. Aşağıda belirttiğim adımları gerçekleştirerek problemi çözebilirsiniz.

Problem yaşayan kullanıcı üzerine gelerek sağ tıklıyoruz ve Properties sekmesini açıyoruz.

“Security” sekmesine tıklıyoruz ve açılan ekranda “Advanced” butonuna tıklıyoruz.

Açılan ekranda “Enable inheritance” butonuna basarak durumunun “Disable inheritance” olmasını sağlıyoruz ve Apply,OK diyerek işlemimizi sonlandırıyoruz.

Mobil cihazınızda tekrar mail almayı denediğinizde problemin çözüldüğünü göreceksiniz.

İlgili Yazılar

Active Directory Nedir?

admin

Windows Domain Yapısına Katılmak

admin

Google Chrome Kurulumu – MacOS

admin

Bu web sitesi, deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanır. Bu konuda sorun yaşamadığınızı varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Devamı

Gizlilik ve Çerezler Politikası