Instagram Reklam Sonuçlarını Açıkladı

Söylentilerin ardından reklam yerleşimine karar veren fotoğraf ve kısa video paylaşım servislerinden Instagram reklam sonuçlarını açıkladı. Reklam gösterimini şuan için Amerika’da yer alan kullanıcılar için aktif yapan kısa video paylaşım servisi test aşamasındaki reklam politikasının reklam verenler için memnun edici rakamların ortaya çıktığını belirtiyor.

Instagram Reklam Verenler

Instagram Reklam

Instagram reklam için ilk olarak anlaştığı Levi’s ve Ben & Jerry’s firmaları üzerinden reklam değerlendirmesi yaparak reklam vereceklere referans sunuyor. Instagram reklam alımına başladığından beri Levi’s üzerinde yaptığı testlere göre, Levi’s’in 9 gün içinde 18-34 yaş aralığında 7.4 milyon ABD kullanıcıya ulaştığını belirtiyor. Diğer bir reklam veren Ben & Jerry’s ise 8 gün içinde 18-35 yaş aralığında 9.8 milyon ABD kullanıcıya ulaştığını belirtiyor.

Ayrıca Instagram iki reklam veren hakkında ilginç bir iddiayı ortaya attı. Reklam veren firmaların yaptığı kampanyalar ile Instagram üzerinden %20’ye varan geri dönüş sağlandığını söylüyor.

Instagram’ın uluslar arası reklam politikasına geçmeden yakaladığı bu başarı, reklam verecekler için iyi bir referans olacağını söyleyebiliriz.

Yorum Bırakın

DMCA.com Protection Status