Instagram’dan Dev Reklam Anlaşması

Fotoğraf ve 15 saniyelik kısa video paylaşım servisi Instagram, 2013 yılında haber akışı içerisinde reklam gösterme testlerine başlamıştı. Reklam testlerinden bir ay sonra açıklama yaparak sayfa akışı içerisinde gösterilen reklamların olumlu bir geri dönüş sağladığını belirterek çıkan sonuçlardan memnun kalındığını açıklamıştı.

Instagram’dan Dev Reklam Anlaşması

Instagram reklam

Instagram Reklam

Yapılan açıklamanın ardından 2014 yılı içerisinde Instagram reklam politikasında ne tür bir değişiklik yapacağı merakla beklenirken karşımıza Omnicom reklam ajansı ile 100 milyon dolarlık bir anlaşma yaparak çıktı. Test reklam gösteriminde olduğu gibi kullanıcıların haber akışında gösterilecek olan reklamlar önümüzdeki günlerde görünmeye başlayacak.

Facebook ve Omnicom arasındaki 100 milyon dolarlık reklam anlaşması iki şirket tarafından doğrulanmış durumda. Omnicom ile yaptığı anlaşma doğrultusunda, Omnicom bünyesinde bulunan şirketlerin reklamları artık Instagram üzerinde görülecek. Bu anlaşma sayesinde markalar Instagram üzerinde avantaj sağlamış olacaklar. Fakat diğer bir ayrıntı ise Instagram reklamları kullanıcıları nasıl etkileyecek? Facebook’un Instagram’ı satın almasıyla başlayan reklam kuşkuları doğru çıkacak mı? Instagram’ın reklam çöplüğüne dönüp dönmeyeceğini ilerki günlerde hep birlikte göreceğiz.

Yorum Bırakın

DMCA.com Protection Status